Influencer relations.

Ambassadeurs op social media die voor jou het verschil maken.

De kracht van digital content creators voor jouw merk zit hem in de selectie én een persoonlijk netwerk. De tijd dat bedrijven voor samenwerkingen met bloggers, vloggers en andere influencers kozen enkel en alleen op basis van het aantal volgers is gelukkig voorbij. We werken enkel samen met geloofwaardige ambassadeurs en maken naargelang jouw behoeften een mix uit onze persoonlijke contacten: dedicated micro-influencers, ervaren bloggers, instagrammers met een medium tot groot bereik, en BV’s en BW’s met een sterke aanhang op social media. Momfluencers, foodies, fashionista’s, sportievelingen, wereldreizigers, beauty lovers en entrepreneurs: wees maar zeker, we know them.

Met een onderbouwde influenceraanpak als onderdeel van een weldoordachte communicatiestrategie bereiken we jouw doelgroepen via hun favoriete socialmediakanalen. We geloven niet in de ‘one-off aanpak‘ die influencermarketingplatformen hanteren. In plaats daarvan maken we voorstellen op maat. Want ruimte voor creativiteit is net dé formule voor social content die werkt. Niet vrijblijvend en gebaseerd op duidelijke afspraken, uiteraard. We evalueren de impact van elke influencercampagne: engagement rate, sticker taps, click throughs, profile visits, impressions … Of je het nu hoort donderen in Keulen of niet: Wavemakers wijst je de weg!

Discover our cases.

What we do.

press relations

influencer relations

strategy

media training

crisis communication

News.

Wavemakers scheert hoge toppen in Effie-Index

Wavemakers scheert hoge toppen in Effie-Index

17 jun, 2020Erkenning voor doeltreffende perscommunicatie Great news! Wavemakers staat op nummer 3 in de Belgische Effie-ranking voor de meest doeltreffende agentschappen van 2020. We zijn bovendien het enige PR-bureau in de top 20 en staan fier te blinken tussen...

Lees meer
Make.Things.Move op stage bij Wavemakers

Make.Things.Move op stage bij Wavemakers

22 apr, 2020In aanloop naar mijn laatste jaar communicatiemanagement ging ik in de database van de hogeschool op zoek naar leuke stageplaatsen. Mijn doel was een bedrijf te vinden waar ik op drie maanden tijd zoveel mogelijk zou bijleren. Ik opteerde dan ook niet voor...

Lees meer
10 tips voor succesvolle crisiscommunicatie

10 tips voor succesvolle crisiscommunicatie

8 apr, 2020Het woord ‘Coronacrisis’ zorgt bij veel ondernemers voor slapeloze nachten, stress en onzekerheid. De manier waarop je communiceert over de impact van deze pandemie of andere crisismomenten heeft een grote invloed op de reputatie en de toekomst van je...

Lees meer

Let's connect: