Wavemakers stoomt je klaar voor de feesten!

4 okt, 2019

De taak van een PR-bureau? De visibiliteit van zijn klanten gedurende het hele jaar optimaliseren. Bij Wavemakers spelen we met verschillende invalshoeken om interessante en relevante content aan te bieden aan journalisten. Ook met de feestdagen in zicht zorgen we voor de juiste content op het perfecte moment. We selecteerden de schitterendste feestproducten van onze klanten om de pers te inspireren.

“De feestdagen, dat betekent voor ons de kersttrui vanonder het stof halen, kleurrijke lichtjes die in de straten fonkelen en cadeautjes kopen voor je geliefden.”

Zo heb je met The Kraken Black Spiced Rum het uitgelezen cadeau voor de echte rumliefhebber. Je ruikt tijdens de feestdagen sowieso beter met het parfum van Le Fabueux Marcel de Bruxelles van ZEB. En je wijn blijft heerlijk fris met de ijsemmer en wijnkoeler van Captain Cork, het Belgische label dat ook 100% natuurlijke en veganistische rugzakken uit kurk maakt.

PR-aanpak
Inspelen, reageren en activeren. Twee maanden vóór de feesten schreven wij al een kerstpersbericht om journalisten te helpen in hun zoektocht naar inspiratie voor feestspecials, cadeaurubrieken en eindejaarswedstrijden.

Who else is excited for Christmas?

Meer nieuws

Wavemakers scheert hoge toppen in Effie-Index

Wavemakers scheert hoge toppen in Effie-Index

17 jun, 2020Erkenning voor doeltreffende perscommunicatie Great news! Wavemakers staat op nummer 3 in de Belgische Effie-ranking voor de meest doeltreffende agentschappen van 2020. We zijn bovendien het enige PR-bureau in de top 20 en staan fier te blinken tussen...

Make.Things.Move op stage bij Wavemakers

Make.Things.Move op stage bij Wavemakers

22 apr, 2020In aanloop naar mijn laatste jaar communicatiemanagement ging ik in de database van de hogeschool op zoek naar leuke stageplaatsen. Mijn doel was een bedrijf te vinden waar ik op drie maanden tijd zoveel mogelijk zou bijleren. Ik opteerde dan ook niet voor...

10 tips voor succesvolle crisiscommunicatie

10 tips voor succesvolle crisiscommunicatie

8 apr, 2020Het woord ‘Coronacrisis’ zorgt bij veel ondernemers voor slapeloze nachten, stress en onzekerheid. De manier waarop je communiceert over de impact van deze pandemie of andere crisismomenten heeft een grote invloed op de reputatie en de toekomst van je...

Want to hang out?

Stay tuned!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Let’s connect: