PR op maat van een hofleverancier
Van Japan tot New York staat Daniel Ost wereldwijd bekend als ‘The World’s Leading Floral Designer’. Of het nu gaat om immense creaties voor koningshuwelijken tot het aankleden van de ‘Garden of Madness’ op Tomorrowland, elke florale creatie van de familie Ost is ongeëvenaard. Voor zijn persrelaties rekent de hofleverancier sinds 2015 op de expertise van Wavemakers.
De samenwerking met de vermaarde bloemist startte met de perslancering van het boek ‘Meesterschap’. Snel daarna volgde de communicatieaanpak voor de opening van een pop-up in Knokke-Heist en de media alert over de New Yorkse Orchid Show. Creatief Directeur Nele Ost treedt intussen in de voetsporen van haar vader en verovert met haar florale creaties het hart van menig bloemenliefhebber. Dat kon ook bij onze Belgische pers niet onopgemerkt blijven. Rond de persopening van de permanente vestiging aan de kust werden heel wat interviews ingepland met de beloftevolle bloemenontwerpster.
“Via de perscontacten van Wavemakers kunnen we steeds rekenen op een kwalitatieve visibiliteit in de media.”
Yann Callaert, Managing Director Daniel Ost
Interviews met onder andere Feeling, Trends, Metro, The Art of Living
5 jaar
vaste PR-partner
Voor veel journalisten en voor de vakpers is Daniël Ost uiteraard geen onbekende. Een bloeiend Belgisch bedrijf met ambitie: hallo, nieuwswaarde! Tel daarbij de internationale koers die Nele Ost als creatief directeur met haar team wil varen en je hebt een verhaal waar journalisten met plezier op inhaken. Met elke nieuwe vestiging volgt een resem persartikels: van de online hotspot-rubrieken tot uitgebreide interviews.
News.
Wavemakers scheert hoge toppen in Effie-Index
Erkenning voor doeltreffende perscommunicatie Great news! Wavemakers staat op nummer 3 in de Belgische Effie-ranking voor de meest doeltreffende agentschappen van 2020. We zijn bovendien het enige PR-bureau in de top 20 en staan fier te blinken tussen enkele grote...
Make.Things.Move op stage bij Wavemakers
In aanloop naar mijn laatste jaar communicatiemanagement ging ik in de database van de hogeschool op zoek naar leuke stageplaatsen. Mijn doel was een bedrijf te vinden waar ik op drie maanden tijd zoveel mogelijk zou bijleren. Ik opteerde dan ook niet voor een...
10 tips voor succesvolle crisiscommunicatie
Het woord ‘Coronacrisis’ zorgt bij veel ondernemers voor slapeloze nachten, stress en onzekerheid. De manier waarop je communiceert over de impact van deze pandemie of andere crisismomenten heeft een grote invloed op de reputatie en de toekomst van je bedrijf. Een...
