The Bio Veggie Company

Iedereen wordt #casualveggie

 

The Bio Veggie Company wil hét Belgische label voor biologische en vegetarische burgers en nuggets worden. Een coole branding, kwalitatieve producten en een onderneemster met een missie: triple check! TBVC bewijst dat vegetarisch eten niet saai én lekker is. Daar laten we onze PR-machine graag voor draaien.

Voor TBVC werken we aan de naamsbekendheid van het merk. We creëerden nieuwswaarde door de vegetarische eetgewoonten van de Belgen in kaart te brengen en in een persbericht te gieten. Journalisten komen tijdens creatieve persevents kennismaken met de producten én de mensen achter het merk. De social influencers die we inzetten als ambassadeurs prikkelen #casualveggies om aan de slag te gaan met de producten van onze klant. Ook geïnspireerd? Check enkele receptjes hier en word zelf een TBVC-lover.

“Op het menu bij Wavemakers: een no-nonsense klankbord én proactieve service!”

Delphine Van Goethem, Burger Queen van The Bio Veggie Company.

9.000.000

Belgen bereikt

€ 270.000

mediawaarde and counting

Burger Queen Delphine is intussen een getraind woordvoerder want zij werd al geïnterviewd door Kanaal Z, RTL, TENDENS en libelle.tv. Het Laatste Nieuws kopte in de krant en online ‘1 Belg op 3 is casual veggie’, en vele media volgden. Ook op social sloeg de campagne in als een bom met een engagement rate om ‘U’ tegen te zeggen. Foodies en influencers staan te trappelen om aan tafel te schuiven tijdens onze persevents met ronkende namen als ‘A Very Veggie Christmas’. More soon!

Discover our cases.

News.

Goed nieuws voor duurzame toerismeprojecten!

Goed nieuws voor duurzame toerismeprojecten!

29 okt, 2019Hoe duurzaam is jouw communicatie? Duurzaamheid. We horen de term bij veel klanten terugkomen. Het is al langer geen modewoord meer dat enkel door geitenwollensokkentypes wordt gebruikt. Wie als organisatie, overheid en mens niet duurzaam is, zal dat vroeg...

Lees meer
Onbetaalbaar? Onaanvaardbaar!

Onbetaalbaar? Onaanvaardbaar!

29 okt, 2019Begin oktober: heel het land kijkt uit naar de vorming van een nieuwe regering, zowel op regionaal als op federaal niveau. Voor sommige Belgen hangt hier meer aan vast dan voor andere. Wanneer de onderhandelingen voor de terugbetaling van...

Lees meer
Wavemakers stoomt je klaar voor de feesten!

Wavemakers stoomt je klaar voor de feesten!

4 okt, 2019De taak van een PR-bureau? De visibiliteit van zijn klanten gedurende het hele jaar optimaliseren. Bij Wavemakers spelen we met verschillende invalshoeken om interessante en relevante content aan te bieden aan journalisten. Ook met de feestdagen in zicht...

Lees meer

Let's connect: