The Bio Veggie Company

Iedereen wordt #casualveggie

 

The Bio Veggie Company wil hét Belgische label voor biologische en vegetarische burgers en nuggets worden. Een coole branding, kwalitatieve producten en een onderneemster met een missie: triple check! TBVC bewijst dat vegetarisch eten niet saai én lekker is. Daar laten we onze PR-machine graag voor draaien.

Voor TBVC werken we aan de naamsbekendheid van het merk. We creëerden nieuwswaarde door de vegetarische eetgewoonten van de Belgen in kaart te brengen en in een persbericht te gieten. Journalisten komen tijdens creatieve persevents kennismaken met de producten én de mensen achter het merk. De social influencers die we inzetten als ambassadeurs prikkelen #casualveggies om aan de slag te gaan met de producten van onze klant. Ook geïnspireerd? Check enkele receptjes hier en word zelf een TBVC-lover.

“Op het menu bij Wavemakers: een no-nonsense klankbord én proactieve service!”

Delphine Van Goethem, Burger Queen van The Bio Veggie Company.

9.000.000

Belgen bereikt

€ 270.000

mediawaarde and counting

Burger Queen Delphine is intussen een getraind woordvoerder want zij werd al geïnterviewd door Kanaal Z, RTL, TENDENS en libelle.tv. Het Laatste Nieuws kopte in de krant en online ‘1 Belg op 3 is casual veggie’, en vele media volgden. Ook op social sloeg de campagne in als een bom met een engagement rate om ‘U’ tegen te zeggen. Foodies en influencers staan te trappelen om aan tafel te schuiven tijdens onze persevents met ronkende namen als ‘A Very Veggie Christmas’. More soon!

Discover our cases.

News.

Wavemakers scheert hoge toppen in Effie-Index

Wavemakers scheert hoge toppen in Effie-Index

17 jun, 2020Erkenning voor doeltreffende perscommunicatie Great news! Wavemakers staat op nummer 3 in de Belgische Effie-ranking voor de meest doeltreffende agentschappen van 2020. We zijn bovendien het enige PR-bureau in de top 20 en staan fier te blinken tussen...

Lees meer
Make.Things.Move op stage bij Wavemakers

Make.Things.Move op stage bij Wavemakers

22 apr, 2020In aanloop naar mijn laatste jaar communicatiemanagement ging ik in de database van de hogeschool op zoek naar leuke stageplaatsen. Mijn doel was een bedrijf te vinden waar ik op drie maanden tijd zoveel mogelijk zou bijleren. Ik opteerde dan ook niet voor...

Lees meer
10 tips voor succesvolle crisiscommunicatie

10 tips voor succesvolle crisiscommunicatie

8 apr, 2020Het woord ‘Coronacrisis’ zorgt bij veel ondernemers voor slapeloze nachten, stress en onzekerheid. De manier waarop je communiceert over de impact van deze pandemie of andere crisismomenten heeft een grote invloed op de reputatie en de toekomst van je...

Lees meer

Let's connect: