Idee Kids

Influencer-PR geeft boost aan projectkampen
De kampen van Idee Kids voor speelvogels tussen 3 en 12 jaar bezorgen ieder kind telkens opnieuw een onvergetelijke vakantieweek. De vereniging groeit en is zo populair dat er elk jaar wel een aantal nieuwe kamplocaties bijkomen. Om de kampen via sociale media een boost te geven, werkte het team van Idee Kids samen met Wavemakers.
Wie gaat er tijdens de schoolvakantie op de kinderen passen? Enkele maanden voor de schoolvakantie beginnen ouders van jonge kinderen de vakantiepuzzel alvast te leggen. Wavemakers inspireerde papa’s en mama’s met een social influencer campaign en ging op zoek naar geloofwaardige en gemotiveerde ambassadeurs. De kids van invloedrijke mamabloggers mochten mee op kamp en hun mama’s deelden hun ervaring via online reviews in blogartikels en social posts. Goesting gekregen om ook een kamp te boeken waar jouw kinderen iets van opsteken? Check ideekids.be!
Een professionele ondersteuning met duidelijke rapportering én een positief eindresultaat!”
10 momfluencers
6,5%
De authentieke reviews en de persoonlijke contentcreatie van onze ambassadeurs zorgden voor een hoge visibiliteit van Idee Kids op sociale media bij de juiste doelgroep! De campagne behaalde een zeer positieve engagement rate. We genereerden niet alleen veel likes, de hoge betrokkenheid stond in de statistieken geschreven: commentaren, profielbezoeken, click throughs, sticker taps, views … We berekenden het allemaal. Het ambassadeursprogramma creëerde niet alleen positieve zichtbaarheid op sociale media en sales, het gaf Idee Kids bovendien een beter zicht op de ervaring en beleving van ouders en kinderen. Cruciale informatie om Idee Kids top of mind te maken!