The Bio Veggie Company

Iedereen wordt #casualveggie
The Bio Veggie Company wil hét Belgische label voor biologische en vegetarische burgers en nuggets worden. Een coole branding, kwalitatieve producten en een onderneemster met een missie: triple check! TBVC bewijst dat vegetarisch eten niet saai én lekker is. Daar laten we onze PR-machine graag voor draaien.
Voor TBVC werken we aan de naamsbekendheid van het merk. We creëerden nieuwswaarde door de vegetarische eetgewoonten van de Belgen in kaart te brengen en in een persbericht te gieten. Journalisten komen tijdens creatieve persevents kennismaken met de producten én de mensen achter het merk. De social influencers die we inzetten als ambassadeurs prikkelen #casualveggies om aan de slag te gaan met de producten van onze klant. Ook geïnspireerd? Check enkele receptjes hier en word zelf een TBVC-lover.
“Op het menu bij Wavemakers: een no-nonsense klankbord én proactieve service!”
9.000.000
€ 270.000
Burger Queen Delphine is intussen een getraind woordvoerder want zij werd al geïnterviewd door Kanaal Z, RTL, TENDENS en libelle.tv. Het Laatste Nieuws kopte in de krant en online ‘1 Belg op 3 is casual veggie’, en vele media volgden. Ook op social sloeg de campagne in als een bom met een engagement rate om ‘U’ tegen te zeggen. Foodies en influencers staan te trappelen om aan tafel te schuiven tijdens onze persevents met ronkende namen als ‘A Very Veggie Christmas’. More soon!