ZEB

ZEB, zoveel meer dan fashion
ZEB is dé Belgische multibrand fashion store bij uitstek voor iedereen die fashionable en on trend voor de dag wil komen. Met meer dan 70 topmerken verspreid over bijna evenveel winkelpunten en een uitgebreide webshop mag de klant zich op elk vlak verwachten aan een uitstekende shopbeleving. Naast internationale merken heeft ZEB ook verschillende Belgische collabs zoals Astrid Black Label, Stien Edlund, DEUX by Eline De Munck, Clouds of Fashion by Laurentine. Een sterk Belgisch merk dat zoveel te vertellen heeft. Genoeg om ons PR-hart sneller te doen slaan!
ZEB is al jarenlang een vaste waarde in de fashionindustrie. Maar achter het fashionverhaal schuilt nog veel meer. Een Belgisch ondernemersverhaal om u tegen te zeggen met positieve bedrijfsresultaten, een creatief team … Voor ZEB werkten we een strategisch communicatieplan uit waarbij we nieuwswaarde creëerden voor verschillende journalisten, van de businesspers tot de shoppingpagina’s.
“Met Wavemakers hebben we de ideale PR-partner om alle facetten van de ZEB-story te vertellen aan de pers.”
500+
3,5 miljoen
Voor de tweejaarlijkse press launch van de nieuwe collecties van de bekende Belgische ontwerpers nodigden we de pers, Bekende Vlamingen en influencers uit om de nieuwe fashioncollecties in avant-première te ontdekken. We regelden exclusieve deals voor de covershoots van de modebladen en nodigden Nina Magazine uit op persreis om samen met Eline De Munck naar New York te gaan voor de shoot van haar collectie.
Ook Astrid Coppens, Tom Waes, Tatyana Beloy en Stien Edlund stonden al te pronken op verschillende covers. VTM kreeg dan weer de kans om Rode Duivel Dennis Praet exclusief behind the scenes te interviewen tijdens zijn shoot voor ZEB. Sportjournalisten konden tijdens een persconferentie met Cameron Vandenbroucke, dochter van en aanstormend wielertalent, in een ZEB-store de collectie ter ere van haar overleden vader ontdekken.
De kick-off van het ondernemersverhaal werd gegeven bij de opening van een vierde ZEB For Stars in Oostende. De economische pers trok richting kust voor tekst en uitleg. Een uitgebreid interview met CEO Luc Van Mol in Trends en De Tijd was voor ons de ‘icing on the cake’. Dat ZEB een fijne werkgever is, konden we in de kijker zetten met de Bring Your Dog To Work-actie. Journalisten konden hun eigen hond meenemen en meegenieten van maar liefst vijftien honden op de werkvloer.