Onze aanpak.
De kracht van digital content creators voor jouw merk zit hem in de selectie én een persoonlijk netwerk. De tijd dat bedrijven voor samenwerkingen met bloggers, vloggers en andere influencers kozen enkel en alleen op basis van het aantal volgers is gelukkig voorbij. We werken enkel samen met geloofwaardige ambassadeurs, die de juiste doelgroepen bereiken. We maken op basis van jouw behoeften een mix uit onze persoonlijke contacten: dedicated micro-influencers, ervaren bloggers, instagrammers met een medium tot groot bereik, en BV’s en BW’s met een sterke aanhang op social media. Momfluencers, foodies, fashionista’s, sportievelingen, wereldreizigers, beauty lovers en entrepreneurs: wees maar zeker, we know them.
Met een onderbouwde influenceraanpak als onderdeel van een weldoordachte communicatiestrategie bereiken we jouw doelgroepen via hun favoriete socialmediakanalen. We geloven niet in de ‘one-off aanpak‘ die influencermarketingplatformen hanteren. In plaats daarvan maken we voorstellen op maat. Want ruimte voor creativiteit is net dé formule voor social content die werkt. Niet vrijblijvend en gebaseerd op duidelijke afspraken, uiteraard. We evalueren de impact van elke influencercampagne: engagement rate, click throughs, profile visits, impressions … Of je het nu hoort donderen in Keulen of niet: Wavemakers wijst je de weg!