Asmodee België en Wavemakers PR spelen samen sterk strategisch spel
Sint-Niklaas, 5 oktober 2022 – Asmodee België, verdeler en ontwikkelaar van gezelschapsspellen, zocht via een pitchronde een partner om zijn naamsbekendheid te vergroten en de voordelen van samen gezelschapsspellen spelen meer op de kaart te zetten. Enter: PR- en communicatiebureau Wavemakers, dat met klanten als Mylène, Coolblue, MAY Conceptstore en KEREL heel wat ervaring heeft met lifestyle PR en influencer marketing.
Wavemakers zal Asmodee België de komende jaren ondersteunen met een onderbouwde en out-of-the-box pers- en influencerstrategie. Een strategische workshop vormde de basis voor een PR-jaarplan, waarin een consumentenonderzoek, interviews, PR-events en influencer marketing de lead nemen. Wavemakers helpt er zo voor zorgen dat Asmodee België, als dé referentie voor gezelschapsspellen, al zijn troeven vlekkeloos kan uitspelen.
Asmodee België maakt deel uit van Asmodee Group, een toonaangevende internationale ontwikkelaar en verdeler van gezelschapsspellen. In België zijn ze met een catalogus van ongeveer 2.100 spellen de grootste verdeler van bordspellen, met alombekende titels als Time’s Up, Ticket to Ride, Pandemic, 7 Wonders, Jungle Speed en Exploding Kittens in hun portfolio. Hun doel: jou, je vrienden en familie een leuke tijd bezorgen dankzij de magie van het spel. En daar helpt Wavemakers graag bij. De samenwerking wordt ‘ingespeeld’ op 22 en 23 oktober in Flanders Expo in Gent tijdens het allereerste Spellenspektakel in ons land.