Contacteer ons

Ex-journaliste An Kokken nieuwe aanwinst in Wavemakers-team.

29 mrt, 24 News

Sint-Niklaas, 21 maart 2024 – We breiden ons team opnieuw uit. Met An Kokken (43) halen we meer dan 20 jaar ervaring in journalistiek en allround communicatie in huis.

Wavemakers is al meer dan tien jaar een vaste waarde in het PR-landschap. De laatste jaren kenden we een opvallende groei. Regionale, nationale en internationale klanten als Coolblue, Audi, Oxford bikes, Asmodee België en de Belgische Mucovereniging zorgden al voor een stevige klantenportfolio. De afgelopen maanden mochten we daar onder meer Or Coffee, Callant Verzekeringen en KDB-cup aan toevoegen.

De aanwerving van An Kokken als senior copywriter en PR accountant manager is een nieuwe stap in ons duurzaam groeiproces. Kokken begon haar carrière als redacteur bij de mannenbladen P-magazine, Menzo en Ché. Daarna werkte ze als freelance journalist voor o.a. De Morgen Magazine, Vacature Magazine, Snoecks en een reeks vakbladen. Dertien jaar lang deed ze de hoofdredactie van het outdoormagazine Far Out, waar ze het eerste aanspreekpunt was voor PR-bureaus.

Het journalistieke werk combineerde ze met jobs als communicatieverantwoordelijke voor organisaties uit de non-profit, zoals Dierenartsen Zonder Grenzen, Konekt en de Sociale InnovatieFabriek. Naast de dagdagelijkse communicatie verzorgde ze er heel wat impactvolle persacties en hielp ze de organisaties aan verschillende nationale en internationale awards.

Liefde voor unieke verhalen

“We zijn heel blij met An erbij,” zegt Elke De Mayer, owner van Wavemakers. “Door haar ervaring als journalist weet ze als geen ander hoe redacties werken. Ze kan zich perfect inleven in wat redacteurs nodig hebben voor een inspirerend stuk of een reportage met nieuwswaarde. Daarnaast snapt ze hoe het eraan toe gaat op de communicatiedienst van een bedrijf of organisatie. Dat helpt ons om bij klanten de juiste verhalen te sprokkelen.”

Het is die zoektocht naar interessante verhalen die An Kokken over de streep trok om het Wavemakers-team te vervoegen.

“Ik heb een boon voor bedrijven en organisaties die ons dagelijks leven op één of andere manier positief beïnvloeden: omdat ze je aan het sporten zetten, omdat ze verbinding stimuleren, omdat ze de wereld duurzamer en inclusiever maken,…  De klanten van Wavemakers behoren absoluut tot die categorie. Ik vind het de max om hun werking beter te leren kennen.”

Ook het teamwerk bij Wavemakers is voor An een belangrijk pluspunt.

“Het is inspirerend om zien hoe alle collega’s hun specifieke talenten inzetten om de klanten waarvoor we werken visibiliteit te geven. Of het nu is via influencer marketing, een creatieve persactie, een opiniestuk of een combinatie van alles. Team work makes the dream work.”

Blijf op de hoogte van de Wavemakers-nieuwtjes via onze website en onze social mediakanalen: Instagram, Facebook en LinkedIn.

Deel op social media

Deel op social media

Our latest news and insights.

29 mrt, 24
Insights
Waarom je de media persoonlijke verhalen moet geven.
Meer lezen
15 feb, 24
Insights
Sensatie of sensibilisatie? That’s the question.
Meer lezen
15 feb, 24
News
Hoe we vier dagen stof deden opwaaien.
Meer lezen

Related cases.

More than 50 satisfied clients