
Wavemakers zet PR-schouders onder resem nieuwe klanten.



De afgelopen maanden besloten opnieuw een reeks merken en organisaties om beroep te doen op de creatieve en strategische diensten van PR- en communicatiebureau Wavemakers. King Colis, Lifeworx, Lecot, Tennis & Padel Vlaanderen,… Ze hebben voortaan iets gemeen: ze kunnen rekenen op de PR-experts van Wavemakers.
Vorige week nog zetten we samen met King Colis het Grand Bazar Shopping Center op de Groenplaats in Antwerpen een beetje op stelten. De Franse nieuwkomer op de Belgische markt bracht 10.000 kg in de post verloren geraakte webshoppakjes mee. Wij zorgden voor buzz in de media en zo voor veel volk. De pakketjes konden ze alleen van buiten zien. Wat erin zat, was een verrassing.
Na het tackelen van een aantal strategische uitdagingen, is Wavemakers ondertussen ook aan de slag voor sportfederatie Tennis & Padel Vlaanderen. De Tennismakingsmaand wordt dit jaar opnieuw een bijzonder fijne campagne om sportievelingen samen te brengen en kennis te laten maken met de mooiste sport bij de zovele clubs in heel Vlaanderen.
Ook Lecot besloot beroep te doen op Wavemakers om via earned media en PR werk te maken van meer merkbekendheid. Lecot is als partner van vakmannen in de bouw een onderneming in volle groei, ook en vooral door heel vernieuwende ideeën om hun klanten beter, uitgebreider en nog meer op maat te servicen.
Met dienstverleningsgroep Lifeworx hebben we ondertussen eveneens de handen in mekaar geslagen om het merkverhaal te versterken en breder bekend te maken.
Ondertussen zet Wavemakers als loyale partner verder haar PR-schouders onder de vele verhalen van Callant Verzekeringen, Coolblue, Billit, DM-Line, Asmodee, Eneco Clean Beach Cup, Figo, Libeert, Messer en Shokz.
Our latest news and insights.


