Team spirit verzekerd tussen Tempo-Team en Wavemakers.
HR-specialist Tempo-Team helpt bedrijven, overheden en organisaties bij de rekrutering van goed personeel. Door passende en innovatieve oplossingen op HR-gebied aan te bieden, draagt het bij tot het succes van mensen en organisaties. Tempo-Team zélf laat zich ook graag ondersteunen door experten. Via een pitch zocht het bedrijf naar een partner om zijn PR in goede banen te leiden. Die vond het bij Wavemakers.
“Mijn gevoel bij Wavemakers zat meteen goed. Het zijn echte ‘jobtimisten’ die een strategische aanpak perfect weten te combineren met een stevige portie creativiteit. Precies zoals we het graag zien bij Tempo-Team!” zegt Wim Van der Linden, woordvoerder van Tempo-Team. “Ons DNA van ‘Samen. Graag. Durven!’ sluit naadloos aan bij de pragmatische aanpak, de ‘handen uit de mouwen’ mentaliteit, zonder franjes waarmee Wavemakers te werk gaat. Wat me ook opviel, was hun enthousiasme om samen met ons diep in onze onderzoeken te duiken om er samen het interessantste nieuws uit te halen. Zin in!”
Elke De Mayer, owner en managing director van Wavemakers, is heel enthousiast over de nieuwe samenwerking: “Tempo-Team heeft een frisse en aanstekelijke manier van communiceren. Denk aan de jingle uit hun reclamespotjes; wie kan die niet na brullen? Tempo-Team zet sterk in op werkplezier en durft grappig en out-of-the-box communiceren, dat aansluit bij hoe wij als bureau zijn. Bovendien heeft het bedrijf een dankbaar thema om rond te werken. De arbeidsmarkt is altijd actueel en over het leven op en naast de werkvloer valt veel te vertellen.”
Intussen sloegen we met Tempo-Team al één keer de handen in elkaar, voor het persluik rond b-boy Mighty Jimm, het nieuwe gezicht van Tempo-Team. Naar alle waarschijnlijkheid neemt de breakdancer deze zomer voor ons land deel aan de Olympische Spelen in Parijs. Met Mighty Jimm wil Tempo-Team jonge mensen inspireren rond de verschillende mogelijkheden voor professioneel succes. Met zijn flexibele moves is hij het perfecte uithangbord van de FLEX of FIX-campagne. FLEX voor iedereen die nog wil proeven van verschillende jobervaringen en FIX voor iedereen die klaar is om de tanden te zetten in vast werk.