Contacteer ons

Voortaan zijn ook Singapore en Sydney maar 1 telefoontje van ons verwijderd

06 okt, 23 News

Sint-Niklaas, 6 oktober 2023 – PR stopt niet aan de grens. We zijn verheugd om te melden dat er onlangs twee nieuwe bureaus werden toegevoegd aan L’Attitude, het wereldwijde netwerk van onafhankelijke PR-bureaus. Zo is er nu nog maar één telefoontje nodig om een samenwerking op te zetten met experten in Singapore en Sydney. Wavemakers bedient klanten in heel België maar ook als je wil groeien over de landgrenzen heen, ben je bij ons aan het juiste adres. Wavemakers is als enige agency in België lid van het wereldwijd netwerk L’Attitude.

Onlangs mocht L’Attitude twee nieuwe leden verwelkomen. Met Coco PR uit Singapore, breidt het netwerk uit naar Azië. Het team bestaat 100% uit vrouwen en is ontstaan in 2016. Maar de horizon van L’Attitude verbreedt ook richting ‘Down Under’, Het bureau DEC PR, uit Sydney, werd opgericht in 2008 en is een gevestigde waarde in Australië. Met de verrijking van beide bureaus, kunnen we jou in no-time in contact brengen met PR experten aan de andere kant van de wereld.

L’Attitude is een samenwerking tussen PR en creatieve bureaus wereldwijd. De agencies zijn gevestigd in Europa, Noord- en Zuid-Amerika, het Midden-Oosten en nu ook Azië en Oceanië. Het netwerk bestaat uit een mooie mix aan expertise in public relations, onderzoek, social media, influencers en strategisch advies. 

Wavemakers werkt heel intensief samen met PR-bureau PR-ESSURE dat gevestigd is in ons buurland, Nederland. Onze basis is ons netwerk, onze relaties en onze kennis van het medialandschap. In elk land is dat verschillend. Wavemakers houdt voeling met wat leeft in België en in Nederland zetten we de expertise van PR-ESSURE in. Zij houden vanuit de hoofdstad Amsterdam de vinger aan de pols bij onze noorderburen. Ook PR-ESSURE is lid van het L’Attitude netwerk.

Deel op social media

Deel op social media

Our latest news and insights.

26 apr, 24
News
Team spirit verzekerd tussen Tempo-Team en Wavemakers.
Meer lezen
29 mrt, 24
Insights
Waarom je de media persoonlijke verhalen moet geven.
Meer lezen

Related cases.

More than 50 satisfied clients